Everything about کنتاکتور اشنایدر

Wiki Article

با استفاده از کد فنی کنتاکتور، می‌توان اطلاعات فنی لازم جهت بررسی کنتاکتور را به آسانی بدست آورید.

● ولتاژ تغذیه نامی: این قسمت ولتاژی است که باید به بوبین کنتاکتور وصل شود.

جریان های سوئیچینگ بالا می توانند به کنتاکت های کنتاکتور و خازن ها آسیب برسانند. نوسانات ولتاژ نیز مشکلاتی در بخش های دیگر مدار در تأسیسات ایجاد می کند.

تمامی کالاهای این فروشگاه اورجینال و برند بوده و با گارانتی بازگشت وجه ارائه می شوند. متن نمایش داده در تمامی محصولات و قابل تغییر از بخش تنظیمات پوسته می باشد.

 اگر توضیحات این مقاله درباره چگونگی کار و یا هزینه ها کافی نبود، می توانید از مشاوران آنلاین و کارشناسان مجموعه فروش سوالات خود را بپرسید. 

در این حالت، کنتاکتور مستقیماً بر روی پایه یا سطح نصب می شود.

کنتاکتور نوعی کلید الکترومغناطیسی است که به طور معمول دارای سه کنتاکت اصلی و چند کنتاکت فرعی است.

ازجمله مهم‌ترین کاربردهای نصب کنتاکتور تک فاز عبارت‌اند از:

یکی از مدل‌های کنتاکتور، کنتاکتور تک فاز است که به دلیل ابعاد کوچک کاربرد زیادی دارد، درنتیجه با توجه به اهمیت این قطعه دانستن نحوه نصب آن اهمیت زیادی دارد. پس در ادامه‌ی مقاله با ما همراه باشید تا درباره‌ی نصب کنتاکتور تک فاز بیشتر بدانیم.

این شرکت یک شرکت الکتریکی فرانسوی است که توسط برادران اشنایدر تاسیس شده است

کنتاکتور برند اشنایدر از تولیدات شرکت اشنایدر و ساخت کشور فرانسه می باشد.

های صنعتی به منظور راه اندازی و کنترل بهره گرفته می شود. هم چنین کنتاکتورها در کنترل

کنتاکتور اشنایدر یکی از محبوب ترین قطعات الکتریکی موجود در بازار امروزی است که توسط شرکت با سابقه و معتبر اشنایدر الکتریک طراحی و تولید شده است. کمپانی اشنایدر با تولید با کیفیت ترین قطعات و ارائه ی قیمتی مناسب و گارانتی معتبر برای محصولات خود، توانسته است ??????? ????? مشتریان بی شماری را به سمت کنتاکتورهای منحصر به فرد خود جذب نماید.

کنتاکتور اشنایدر یکی از با کیفیت ترین و بهترین کنتاکتور های جهان هستند که مطابق با آخرین استانداردها و اصول کنترل کیفیت در سراسر جهان در حال تولید می باشند.

Report this wiki page